Heinz België | FAQs

Veel Gestelde Vragen
Q: Ik ben op zoek naar een bepaald product in jullie assortiment, waar kan ik dit vinden?
A: Onder “Onze producten” op deze site is alle informatie te vinden over de producten die wij in België verkopen. Voor specifieke vragen kun je contact opnemen met de Heinz Consumentenservice.
Q: Ik ben op zoek naar een product maar kan dit niet in mijn winkel vinden?
A: Sommige winkels hebben niet al onze producten in hun assortiment. Wil je dat onze producten ook bij jouw winkel verkrijgbaar zijn? Geef dit dan aan bij jouw supermarket. Voor overige vragen over de verkrijgbaarheid van onze producten kun je contact opnemen met de Heinz Consumentenservice.
Q: Waarom is het Heinz assortiment in België anders dan in andere landen?
A: Het assortiment verschilt per land en is gebaseerd op de wensen en behoeftes van de consumenten in het desbetreffende land. Heinz Tomato Ketchup is overal verkrijgbaar.
Q: Hoe kom ik erachter of er gluten, lactose e.d. in jullie producten zitten?
A: Voor specifieke vragen over allergenen kun je contact opnemen met de Heinz Consumentenservice.
Q: Hoe bewaar ik mijn Heinz product?
A: Wij adviseren je om onze producten na opening altijd in de koelkast te bewaren. Onze Sandwich Spreads, Tomato Ketchup en (koude) sauzen zijn dan, onder normale omstandigheden, nog circa 4 weken geschikt voor consumptie. Dit advies kan alleen gehanteerd worden indien het product op een hygiënische wijze wordt opgeslagen en gebruikt. Dit klinkt misschien een beetje streng maar we streven naar de hoogste kwaliteit als het gaat om onze Heinz-producten.
Q: Kan Heinz Tomato Ketchup ook warm gebruikt worden?
A: Absoluut. Heinz Tomato Ketchup is niet alleen lekker op een tosti of een hamburger, maar is ook erg geschikt voor in je soep of pasta. Kijk voor meer inspiratie naar onze recepten.